Sunday, August 14, 2011

Check link blog / fb samada ade virus atau bnde2 yg tidak diingini..

Cube cek link2 blog / fb korang adakah ade anasir2 yg tidak diingini??mgkin ade virus ke..org nak godam ke..mane la tau kan..cube cek / scan link korg lak camne..lau xcek kite xtau kan..aku da cek da..blog aku sume ok..clean & clear..fb tu cam pelik skit..die tulis "suspicious"..


Ni fb aku..

Ni blog aku...dua2 bnde ni aku check kat sini :- urlvoid.com



Ni fb aku..

Ni blog aku..due2 bnde ni aku check kat sini :- onlinelinkscan

Lau dah clear bgus la..ley la bersenang lenang dan bersua ria berfesbuk & berblogging2..lau rajin slalu2 la cek ok..SELAMAT MENCUBA ;)

No comments:

Post a Comment

~*•.LELAKI DAN KEPOMPONG KUPU-KUPU.•*~

Seorang lelaki telah menemui kepompong kupu-kupu di tengah jalan. Ada lubang kecil pada kepompong itu. .Dia duduk mengamati lubang itu dan ...